Topic: Szkolenie dla pracowników call center

Witajcie. Mam takie pytanie do osób pracujących w call center lub w innych działach obsługi klienta – czy uczestniczyliście w jakimś profesjonalnym szkoleniu, w którym powiedziano by wam jak rozmawiac z ludźmi, by zainteresowac ich tym co macie do powiedzenia? 

Re: Szkolenie dla pracowników call center

w kazdej firmie, gdzie jest call center lub dział obsługi klienta, jest organizowane jakies szkolenie dla nowych pracowników, żeby wiedzieli chociażby jak się mają przedstawiać, co proponować i w jaki sposób rozmawiac z klientami. no i najwazniejsze, czyli do kogo mają dzwonic i gdzie szukac potencjalnych klientów.

Re: Szkolenie dla pracowników call center

No u mnie była tak wstępna rozmowa, ale nawet nie nazwałabym tego szkoleniem. Powiedziano w paru zdaniach do kogo dzwonic i co proponowac, ale już jak rozmawiać, żeby klienci nie rozłączali się po chwili rozmowy nie powiedzieli.

Re: Szkolenie dla pracowników call center

Dla pracowników mojej firmy zorganizowane zostało szkolenie prowadzone przez zewnętrzną firmę z Poznania. Było ono skoncentrowane na rozwijaniu umiejętności oraz motywacji zespołu telesprzedażowego. Dzięki temu wiele osób z mojej firmy nabrało energii do pracy z telefonem, mimo że wczesniej już mieli serdecznie dosyć tej pracy i planowali szukanie czegoś innego. Bo praca w call center jest ciężka i wymaga ciągłego rozwoju oraz nabywania nowych umiejętności, gdyż w przeciwnym razie ludzie szybko traca do niej zapał.

Re: Szkolenie dla pracowników call center

Masz rację, też uważam, ze firma powinna zadbac, aby telemarketerzy mieli jak najwięcej odpowiednich umiejętnosci, aby mogli skutecznie pozyskiwac nowych klientów i utrzymywac z nimi dobre relacje biznesowe. A czy możesz mi coś więcej napisać o firmie, która zorganizowała to szkolenie, w którym uczestniczyłes?

Re: Szkolenie dla pracowników call center

Może lepiej odeślę Cię do strony internetowej tej firmy, gdzie przyblizone zostały szczególy szkolenia z zakresu obsługi klienta - http://www.halibut.pl/sprzedazy-i-obslugi-klienta/ . To jest własnie to szkolenie, w którym uczestniczyłem i które byłoby odpowiednie również dla Ciebie.