Topic: Jak działają skupy samochodów?

Witam, chciałbym sprzedac samochód i natrafiłem na wiele firm, które proponują odkupienie samochodu. Dziwi mnie to, ze oferują przyjazd wycenę (darmowe) i jadą. Czy oni maja w tym jakis interes? Jak to wszystko wygląda w praktyce? Są to wiarygodne firmy czy raczej w większości to oszusci? Zastanawia mnie to i nie wiem czy warto sie nimi interesowac. Z góry dzięki za odpowiedzi!

Re: Jak działają skupy samochodów?

Skupy proponuja bardzo niską cenę za auto, nie warto, zdecydowanie nie warto!! Nie polecam

Re: Jak działają skupy samochodów?

Nie generalizujmy juz tak bardzo, ja na przyklad w skupie aut w Jaworznie dostałem bardzo fajne pieniądze za samochód, ktorego chcialem sie szybko pozbyc. Skupy aut działają jak wszystkie inne komisy , jesli potrzebujesz kase to sprzedajesz, dostajesz to reki i koniec. Ja polecam

Re: Jak działają skupy samochodów?

To wszystko zalezy od komisu, czasami mozna wynegocjowac naprawde wysokie pieniadze , mialem taka sytuacje w auto skupie w Katowicach, jak na dany samochód dostalem naprawde sporo, czasami bardziej sie oplaca isc do skupu niz samemu kombinowac w ogloszeniami.

Re: Jak działają skupy samochodów?

No niestety oszuści tez sie zdarzaja, niestety ja bym ofiara oszustwa na samochodzie, trzeba uwazac... Słyszałem ze jest kilka fajnych skupów samochodów na Śląsku, znajomi mi polecali wlasnie Sląsk jezeli miałbym jeszcze raz udac sie do skupu,

Re: Jak działają skupy samochodów?

Dzięki bardzo!! Pzdr